wni_o_wp_dz_reg_

………………………………………., dnia ……….... 20….. r.

        (miejscowość)

 

BURMISTRZ GONIĄDZA

        Plac 11 Listopada 38

             19-110 Goniądz

 

WNIOSEK

o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta i gminy Goniądz

 

1.      Nazwa firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2.      Numer identyfikacji podatkowej (NIP) przedsiębiorcy:

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

3.      Numer identyfikacyjny REGON przedsiębiorcy:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

4.      Określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości[1]:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Załączniki:

1.       Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50,00 zł,

2.       Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych o właścicieli nieruchomości.

 

 

………………………………………………………..

                                                                                                                                                                           (podpis)



[1] Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r.
Nr 112, poz. 1206).

Metryka strony

Udostępniający: M.Bernatowicz

Wytwarzający/odpowiadający: Ewa Żylińska

Wprowadzający: Ewa Żylińska

Data wprowadzenia: 2012-01-16

Data modyfikacji: 2012-01-16

Opublikował: Ewa Żylińska

Data publikacji: 2012-01-16